2 Ocak 2013 Çarşamba

İMEX SİVİLCE KREMİ-sivilcelerinizle gizleyerek savaşın..

Merhabalar :)
Şu sıralar sivilcelerim hortlamış durumda:( Sanırım finallerin yaklaşıyor olmasından dolayı stres tavan yapınca hemen çıkıverdiler.
Bende bir zamanlar çok severek kullandığım bu kremi tekrar kullanmaya başladım.Sizede göstermek istedim ki belki başkalarınada faydası olur:)
Eveett bakalım ürünümüze:

Bu ürün doktorların ilaç olarak yazabildiği bir krem.Üstündede zaten akne tedavisinde kullanıldığı belirtilmiş.
Kapağı biraz fazla kirli kusura bakmayın :(
Bu aslında renkli nemlendirici tarzında bir krem.Balm shelter a bir çok yönden benziyor.
Bu kremi kullanarak sivilcelerinizin görüntüsünü hafifletmiş oluyorsunuz hemde kurutucu etkisi ilede onlardan yavaş yavaş kurtuluyorsunuz :)
Sivilcem var nasıl kapatsam zararlı olur mu diye düşünenler bu krem tam size göre:)
Çünkü bu tedavi edici , kurutucu ve antibiyotikli bir krem:)
Rengi bu şekilde.
Fakat sanırım şuan tek renk değilde bir kaç çeşit renk daha çıkarmışlar.
Bazı okuduğum yerlerdede bir doktor spf 10 koruma faktörü olduğunu söylemiş.
Ürünün tek sevmediğim yanı biraz yağlı olması.Balm shelter a bu yönden benzettim.O da benden biraz fazla parlaklık yapıyor.Bu kremde oyle.Üstünden pudra geçiyorum bir sorun kalmıyor :) Ama kuru ciltliler için bir sorun olmayacaktır tabi:)
Balm shelter ın kapatıcılığı ne kadarsa bununda kapatıcılığı o kadar.Yani öyle muhteşem bir kapatıcılık beklemeyin :)
Ama sivilcelerinizin görünümünü düzgünleştirip kızarıklıklarınızı kapatıyor ki bence bu da yeterli :)
Kıvamı gayet yoğun.Aşağıdakimresimde kıvamını daha iyi anlayabilmeniz için:

Kremin biraz yedirilmiş hali.

Fiyatını hatırlamıyorum ama öyle uçuk bir fiyatı yoktu.Bilen arkadaşlar yorum bırakıp bizi bilgilendirirse sevinirim.

Ama tabi herşeyden önce doktora gitmekte fayda var.Ama doktora gittiğinizde mutlaka sorun bu kremi çünkü her doktor uygun olsada cilt tipinize vermiyor bu ürünü.:) Ben doktoruma söylediğim zaman vermişti mesela :)
Sivilcesiz yumuşacık pırıl pırıl cilde sahip olabilmek umuduyla hepinizi öpüyorumm:)
Sevgiler...

141 yorum:

  1. Tüm yüzünüze mi yoksa sadece sivilce üzerine mi uyguluyorsunuz? Balm Shelter'a benzetmenizden tüm yüz hissine kapıldım ama emin olmak istedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar :) evet tüm yüze uyguluyorsunuz :) aynı fondoten sürer gibi :)

      Sil
  2. Bu kremi kullanırken yakalığı falan bir şey giymemek gerekiyor, kıyafetlerin rengini bozuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) üstünü giydikten sonra kremi uygularsan bulaşma yapma :) Bende ilk uyguladığımıda oyle oldu. kremi surdum kazagımı giydim daha sonra:) bi baktım kazak kirlenmiş :) gerçi tüm ten grubu ürünle yapıyor bunu :)

      Sil
  3. Aaa ne kadar güzel bir ürünmüş :) Çok iyi bir paylaşım bebeğimm bayaa yararlıı olurr :))

    YanıtlaSil
  4. bende bi dönem kullandım. içeriğindeki vazelin yüzünden parlama yapıyor maalesef. bende pek işe yaramadı.belki şimdi içeriği değişmiştir denemek lazım yeniden. bu arada balm s. cok hafif ama bunun kıvamı cok yoğun,onu da belirtmekte fayda var.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yapısının yoğun olduğunu söyledim zaten :) ama hatırlatma için teşekkürler :) Evet içeriği değişmiş sanırım tekrar bakmanızı öneririm :) sevgiler..

      Sil
  5. İmex benim vazgeçilmezlerimden :) Antibiyotik içerdiğinden ötürü makyaj altına imex kullanarak olası bir sivilce riskini azaltmış oluyorum. Fiyatı 17 lira gibiydi yanlış hatırlamıyorsam. Ama aşırı parlama yapıyor, pudra sürerek azaltılabilir tabi. Birde gün içinde yüzden alıp gidiyor benim tüm pudralama çabalarıma rağmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alttanda bir baz sürersek oh oh dadından yenmez :D

      Sil
    2. canlarımmm ben sağlık ocağında doktora yazdırıyorum 2tlye alıyorum :))

      gerçi en son 2 ay önce mi ne almıştım. Benim de hoşuma gitmeyen 2 yönü oldu. 1- yağlı olması, parlak görünüm vermesi. 2- cilt tonuma uygun olmaması!!! :(( çok koyu bu ton. Umarım dediğin gibi yapısı değişmiş ve farklı tonları çıkmıştır!.. Boş bir zamanımda eczaneden öğrenir, duruma göre doktora yenisi yazdırırım :)

      Bu arada "aknilox" isimli bir jel kullanıyordum eskiden. Şeffaf renkte jel olduğu için üstüne rahatlıkla makyajınızı yapabiliyorsunuz =)

      ama sadece sivilcenin üzerine ince bir tabaka halinde sürüyorsunuz ve ortalama 1 haftada izi kalmadan sivilcelerden kurtuluyorsunuz :)

      Sil
    3. bende gittiğim kurstaki cilt bakımı dersi veren hocamdan öğrendm canım :) farklı tonları var dedi :) 2tl çok ucuzmuş yahu..
      hımm aknilox aklımda bulunsun :))

      Sil
    4. İmex in farklı tonları oldupunu bilmiyordum bende elimdeki krem niye bu kadar beyaz diyordum :)) Aknilox'u not ettim zira her makyajdan sonra muhakkak bir kaç sivilcem çıkıyor. Artık kim bir sivilce kremi yazda not ediyorum, ilaçlar kozmetikleri geçecek bu gidişle :)Birde her gün makyaj yapan insnalar var yüzleri nasıl dayanıyor ya anlamadım gitti. Ben her gün fondöten sürsem yüzüm çarşamba pazarına döner

      Sil
    5. bende yapıyorum hep makyaj ama mutlaka baz sürüyorum fondoten süreceksem :) O yuzden çok sorun olmuyor canım :)ama çogu zaman bb krem kullanıyorum :)

      Sil
    6. imexi ben seneler önce kullanmıştım ama bi işe yaramamıştı çünkü çok sivilcem vardı bütün yüzümü kaplayan sonra aknilox ve differin kullandım 1.5 ayda hepsi kayboldu ama bunları kullanırken güneşe çıkmamanızı tavsiye ederim yüzü çok yakıyor çünkü şimdi ise nadixa ve acnely diye 2 krem kullanıyorum onlarda iyi geldi.

      Sil
  6. Denemem lazım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhakkak tatlım :) memnun kalacağını düşünüyorum :)

      Sil
  7. Bende bayadır oldu alıyorum pek kullanmıyorum sadece çok sivilce çıktığı dönemlerde kullanıyorum. ve son kullanma tarihi geçti acaba bi yan etkisi olurmu bilmiyorum yeni bitane almak şart ben geceleri kullanıyorum yksa eşarbıma filan değiyo o yüzdn sevmiyorum öyle olunca ama faydası varmı derseniz var derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm bende sivilcelendiğim zaman kullanıyorum :) malum final haftası yaklaşıyor :) iki dersimde kritik oluncaa :s tatlım pudra sürünce esarba bir sorun vermez. yani en azından bnmkiler kırlenmıyor oyle :)

      Sil
  8. yaa bide bidee kokusu çok kötü ya :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi yaa :s benimki kokmuyor sankim :D

      Sil
  9. ben rengi çok açık geldiği için kullanamıyordum ama yine bir bakayım belki koyu renkler de gelmiştir

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,

    Ben bugun kremi almak icin eczaneye gittim ancak bana jel seklinde renksiz bir imex verdiler, bende fondeten renginde oldugunu biliyordum, o yuzden satin almadim, fondoten renginde olani nerde bulabilirim, besiktasta uç eczane dolastim ama bulamadim, yardimci olursaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kremi sadece sivilcenin üzerine mi sürücez

      Sil
    2. Güzelim ben dün aldım eczaneden sağolsun doktorum çok iyi nadixa krem verdi kullandm şimdi imex merhem kullnyrm fondoten gibi

      Sil
  11. Merhaba,

    banada bu kremi bir arkadasim tavsiye etmisti, bugun eczaneden almaya gittim bana jel, renksiz olanini verdiler, ben fondoten renginde olani istiyorum, bir kac eczaneye sordum yokmus, nerede bulabilirim yardimci olursaniz cok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canim :-) renksiz olanin varligini suan senden ogrendim dsem :-) bulabilecegin tek yer eczaneler canim. ama acaba eskisini kaldirip bunu mu koydular bilemedim simdi :-(

      Sil
    2. canım ilk etpte renksiz jel şeklinde oluyoo sen onu al kullan

      Sil
    3. krem yeni açıldığında en basta jel gıbı bıse gelıo koruyucusu heralde.. sonrasında beni ölü suratlı yapan bişe cıkmıstı umarım sana öle bıse çıkmaz :).. bu arada ben 2 senedir imex krem ve sabun kullanıyorum düzenli olarak yüzümde tek tük sivilce çıkardı pürüzsüz bir cildim vardı imex sayesinde ona bağlı kaldım çünkü yüzümde ciddi lekeler oluşturdu. şimdi gerçekten ımex ve fondöten kullanmada çıkamıyorum. bence kendı haline bırakın sivilcelerinizi..sonrası kötü oluyo keşke sizlere banada faydası oldu dıyebılseydım ama maalesef...

      Sil
  12. ben bu gün kullanmaya başladım inşallah etkisini görürüm.zaten sivilcelerim yanaklarımda var fazla yok aslında ama izleri ve sivilcenin kızarıklıkları kaldığı için çok gibi görünüyor.ben buy kremi interntte gördüğüm olumlu sonuçlar ortaya çıkardığı için aldım doktora falanda yazdırmadım eczaneden 15 liraya aldım.arada yüzümü kaşındırıyor ve siyak nokta bulunan bölgeler kabuklanma yaptı.sabah akşam yaparsam etkili olacağını düşünüyorum bide temiz yüze yapmam gerekir ve falzla kullanmamak gerekir.2-3 saat durduktan sonrada yıknması gerekiyomuş galiba zaten yüüzm yağlı krem yağlı dahada sivilce çıkar diye çook korkuyorum inşallah çıkmaz.okuduğum bazı yorumlarda bazı insanların yüzünü bebek gibi yapmış umarım sivilce problemi olan bütün herkesin sorununu çözer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende doktora yazdırmadan almıştım.Dediğin gibi yağlı bir krem ama sivilce yapmasından korkma bence.Benim cildim aşırı yağlıdır.Bende sivilcelenme yapmadıysa kimsede yapmaz diye düşünüyorum :D

      Sil
    2. bioderma diye bi şey var yüzün yağlanmasını önlüyormuş sıvı sabun gibi
      istersen eczaneye bi sor derim

      Sil
  13. merhaba, bu krem sadece yüzdeki sivilceler içinmi kullanılıyor, yüzümde neredeyse hiç sivilce yok fakat omuzlarımda sivilcelenme oldu bende mecbur girdim bi arayış içine o sırada size rastladım, işe yaramamasında değilde daha kötü yapmasından korkuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzüm dışında çıkan sivilcelere kullanmadım ben. Fakt bu kremin kapatıcı özelliği olduğundan yüz için daha uygun.Bence vücudunuzdaki sivilceler için sivilce kurutucu kullanabilirainiz.Mesela sebamedn hem yüz hemde vücut için bir temizleme jeli var o sivilceleri kurutuyor biraz.Onu tavsiye edebilirim.Ama tabi ki herşeyden önce bir doktora gitmekte fayda var:) SEVGİLER..

      Sil
  14. açıkcası bu tarz şeylerde kullandım ama memnun kalmadım inanmıyorumda zaten geçireceğine kuzenim bana tavsiye etti acnemaks diye bir ürünü kullanmaya başladım şu anda 1 haftadayız ama yavaş yavaş etkisini göstermeye başladı bakalım 1 ay içerisinde neler olaccak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tür ürünler herkes farklı etki yaptığından bir işe yaramıyor demek olmaz.Çünklü herkesin cilt tipi farklı.Dediğiniz ilacı kullanmadım ama umarım memnun kalırsınız siz .SEVGİLER:)

      Sil
  15. Mrhabalar bende bu ilaçtan kullancm ama qündüz yüzüme sürüp dışarı qüneşe çıkarsam bi yan etkisi olur mu acaba beni bu konuda bilqilendirirsenz çok sewnrm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar bu tur kremlerin gunduz surulmesi uygun degik gece surerseniz daha iyi olacaktr :-) sevgiler

      Sil
    2. Ama ben bu kremi fondoten yerine kullanmak istydm qündüz dışarı çıkınca siwilcelerimi kapatsn diye :( Gece beni kimse qörmicek ki zaten o yüzdn qerek yok yani benm için önemli olan qündüz sürülüp sürülmemesydi :) Ama yine de bana cewp werp beni bilqilendirdqnz içn çook teşekkür ederm :) İyi qünler ..

      Sil
    3. ben gunduzde suruyorum herhangi bir sry yaratmadi suratimda ama herkesn cilt tipi yapisi farkli oldugundan oyle dedim :-)

      Sil
  16. merabalar bende 1 aydir imex kullanıyorum faydasını gördum yüzüm bebek gibi oldu sizde deneyin

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar Ben 1 Aydır İmex Kullanıyorum Yüzüm Bebek Gibi Oldu Sizede Tafsiye Ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim :) Bu krem gerçekten bazılarında çok güzel etki veriyor :))

      Sil
  18. merhabalar, doktorumun tavsiyesi üzerine yaklaşık 2 aydır imex ve 2 krem daha kullanıyorum (dönüşümlü sürerek). Cildim imexi sürdüğümde parlama yapıyor aşırı derecede, üzerine pudra sürersem yan etkisi olur mu acaba? Bir çözüm bulmam gerek çünkü imexi sürünce insan içine çıkamıyorum :) yardımcı olursan çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bendede sürekli parlama yapıyor cnm ama pudra sürerek kontrol altına laabilirsin ben öyle yapıyorum :)

      Sil
  19. Canım peki sakıncası yoksa hangi pudrayı kullandığını söyleyebilir misin? Bir de imex üstüne pudra sürmek cilde zarar vermez değil mi? İlacın üstünü kapatırsak sanki ciltte yan etkilere yol açar gibi geliyor bana da o yüzden içim rahatladı açıkçası sen pudra kullanıyorum deyince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki :) Ben suan maybelline dream mat pudrayı kullanıyorum.Ama onunla aynı işleve sahip ve daha ucuz olan rimmel london stay matte de kullanabilirsin :) Ben bir sıkıntı yaşamadım canım pudra kullanınca :)

      Sil
  20. ben de kullanıyorum ama gece yatmadan önce.

    ben mi cok sürüyorum yoksa kıvamından mı anlamadım yüzüm hortlak gibi bembeyaz ve vıcık vıcık oluyor. yüzüstü yatarsam yastık yorgan batıp çıkıyor malesef :P

    üstüne pudra işini ben hiç düşünmemiştim, çok mantıklı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen benim yüzüm yağlı olduğundan çok fena duruyor pudra şart :)

      Sil
  21. Selamlar... Benimde yüzümde sivilceler var. Yıllardır ne yapsam geçmedi.. Bugün gittiğim kuaförde imex krem.kullanmış sivilceleri için ve sivilceleri tamamen iyilesmis yüzü porselen gibiydi. Bende almayı düşünüyorum bu kremden . İnşallah iyi gelir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı insanlarda mucizeler yarattığı doğru :) Umarım sizede iyi gelir :) sevgiler..

      Sil
  22. gece sürmeniz daha iyi olacaktır

    YanıtlaSil
  23. bende bugun doktora gittim ve bana bu jelden verdi ama yüzüm çok yaşlı pudra da kullanmak istemiyorum dısarı cıkmadan uc saat once sursem acaba sonra yıkasam yine faydasını görur muyum ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pudra kullanmak istemiyorsanız onun yerime yağ emici mendiller kullanıp parlamayı kontrol altına alabilirsiniz :)

      Sil
  24. inşallah bugün bende kullanmaya başlayacağım. Umarım işe yarar.

    YanıtlaSil
  25. bugün kullanmaya başladım 4 5yıldır denemdğim şey kalmadı umarım iyi gelir yorumları okudum daha bir umutlandım :)

    YanıtlaSil
  26. Ya ben denedim aksine sivilcelerim çoğaldı sebebini sorabilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her cilt tipini her sivilce çeşidine kesin iyi gelir diye bir iddiası yok zaten.Belirttiğim gibi doktorunuza sorarakn alırsanız daha iyi olur.

      Sil
  27. sürüp güneşe çıktığımda yan etkisi olur mu acaba sürüp üzerine pudra sürsem gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben o şekilde kullandım ama bir sakıncasını görmedim.Tabi ciltten cilte reaksiyon değişebilir.Yine de bir doktorunuza danışın derim :)

      Sil
  28. Imexi cildinizde sivilcelerin oldugu yere az az noktalar halinde sürün onu cilde yedirin krem zaten yağlı cilt emmiyor ve bu da sivilcelenmeye sebebiyet veriyor

    YanıtlaSil
  29. arkadalar en etkili ilaç clindoxly jel ben kullanıyorum çok iyi tavsiye ederim imex ullanmadım oyzden biey diyemem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sana yüzüm sivilce doluydu sadece 1 haftada hepsi gitti clindoxly kullanin !!!

      Sil
  30. Bu kremi almanızı asla tavsiye etmiyorum bi anlık etkisi var yüzümü yıkayınca eskisi gibi oluyor yani makyaj yapın aynı mantık banada sağlık ocağından vermişlredi hiçbi işe yaramıyor düzenli olarak kullandığım halde ufak sivilcelerimi kapattı yeni yeni sivilceler bile çıktı yani bence dahada yararlı bir krem almanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin cilt tipi farklı olduğundan dolayı herkes de aynı etkiyi yaratmayabilir.Siz de işe yaramamıştır ama birbaşkasına yarayabilir.Bu nedenle herkes doktoruna danışarak almalı.Sevgiler :)

      Sil
  31. Bende imex kullanıyorum 2 gün oldu imexi sürdükten sonra bir süre sonra yıkıyor musun yoksa akşama kadar yüzünde mi kalıyor

    YanıtlaSil
  32. Simdi aldim ve surdum umarim iyi gelir yuzumde fazla sivilce yok ama yinede izler var .. daha önce bir arkadaşım kullandi 3 ay hic bir etkisini görmemişti.

    YanıtlaSil
  33. Merhaba bugun eczane ye sivilca icin krem sordum bana imex i verdi. Daha öncede arkadaslarimdan duyuyordum hic denememistim
    Yillardir yuzume surmedigim sey kalmadi. Mafoldu yuzum. İnşallah bu sefer sivilcelerime ve izlere çare olur. Sahii sivilce izlerinide gideriyomu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba izler icin baska tedaviler uygulaniyir :-)

      Sil
  34. Hmm anladm teşekkür ederim. Sivilceler gecsin de bana yeter.d

    YanıtlaSil
  35. bendeki sivilceler haftada bir tane çıkar ,yani yoğun değil ama sonrasında iz yapıyor imex krem bu gibi sınırlı sivilceye de etki eder mi bilgilendirirseniz sevinirim.tsk
    a

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece siviicenizin üzerine kondurup yedirirseniz etki göstereceğini düşünüyorum.Ama herşeyden önce yazıda da belirttiğim gibi doktor şart :)

      Sil
  36. Arkadaşlar Doktor Bana Dün Önerdi Bu gün Sabah saat 6:30 da sürdüm saat 10 da tüm izleri yok etdi diyebilirim muhteşem bişiy bu ama doktor kontrolünde sürün..

    YanıtlaSil
  37. Bende sürdükten sonra daha çok sivilce cıktı. Bi fikri olan var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel işte sivilceler çıkmış
      Onlar geçicektir merak etme

      Sil
    2. Ne güzel işte sivilceler çıkmış
      Onlar geçicektir merak etme

      Sil
  38. Tek basina etkili degil. Ama yagli ciltlerin dahi kullanabileceği bir nemlendirici yağlı olmasına ramen gece surun sabah yikayin. Zaten kullanimi boyle...

    YanıtlaSil
  39. sabah sürünce ne zaman yıkıycaz?

    YanıtlaSil
  40. mrb, bende kuzenımınkını denedim bi kere cok guzel fondöten etkisi var bende sivilce yok ama izleri var yağlı oldugu için sivilce çıkar diye korkuyorum aslında kuru bir cildim var sorun olmaz heralde fondöten kullanmaktan bıktım artık çok zararlı bu kremin yarıyacaganı dusunuyorum umarım izlerimi kapatırda bug gün yazdırcam beyaz tenliyim kotu ten vermelerinden tedirginim aldıgınızda renk seçeneklerini gösteriyolarmı acaba ? simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba;
      Ben aldığımda renk seçenekleri yoktu o nedenle bilemeyeceğim

      Sil
  41. bende kullanıyorum sabunuyla birlikte sivilcelerim arttı ya sadece alnımda çıkıyodu yanağımda ve çenemdede var :(

    YanıtlaSil
  42. bende aldım bugün kremi doktor verdi sabah sür dedi güneşe çıkınca sorun olmaz mı dedim yok bişey olmaz dedi. ama sürülüp dışarı çıkılacak gibi değil yüzümü pul pul yapıyor bende üzerine pudra, nemlendirici falan sürüp ilacın etkisini ortadan kaldırmak istemiyorum ne yapsam bilemedim ama bu şekilde süremiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puturlu durmamasi lazim aslinda cunku oldukca yagli bir yapisi vr

      Sil
    2. aslında kuruyor gibi değil de resmen krem yüzümde parça parça kalıyor çok ovuşturdukça da cildim soyulmaya başlıyor anlayamadım bende yarın tekrar eczaneye soracağım akşam yapsam olmaz mı diye çünkü güneşte gerçekten zor oluyor

      Sil
  43. Merhaba ; sivilce sorunum için dermatolog bana da sabahları lokal olarak sürmem için imex ve akşamları da lokal olarak sürmem için clindoxyl verdi. Ama sabahları imexi güneş kremiyle beraber nasıl sürmem gerekiyor anlamadım:/ Doktor güneş kremi de kullan dedi. Önce güneş kremini mi sürmem gerekiyor yoksa ilacı mı? Sivilce ilacını sürerken cildimi güneş kreminden arındırmalı mıyım ? ya da güneş kremi sürerken cildimi sivilce jelinden arındırmam gerekiyor mu ?

    Son olarak ; evde olduğumuz günlerde de güneş kremi kullanılmalı mıdır ?
    Teşekkürler şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle ben doktor veya bir uzman değilim bunu belirtmek istiyorum :) Evdeyekne güneş kremi sürmenize gerek yok bence sadece imex kullanın. Dışarda ikende hangisini ilk önce sürmeniz gerektiğini en iyi doktorunuz bilir ama ben ilk önce imex daha sonra güneş kremi kullanmaktan yanayım.

      Sil
  44. Mrb arkdaşlar: Bende 1 yıl gibi uzun bir süre imex kremi denedim dediğinz gibi bazı yönleri iyi bazı yönleri kötü olabilr mesela kapatıcı özelliği diğer kremlerden çok daha fazla etkili bana görede yanlız benim cildime uygun dedğildi galiba doktora nezamn gitsem bu kremi veriyordu bana,sonunda bıkmıstım netten araştırıp bir krem buldum 4 aydır falan onu kullanıyorm süper bir krem ( Clindoxyl ) gerçekten çok faydasını gördm sivilceleri kapatıp kurutuyor ve sadece kızarık haline getiriyor oda zamnla geçiyor yanlız alırken doktorunuz tavsiye etmesi önemli çünkü çok etkili bir krem oldugu için yan etkileri yüksekmiş galiba bu yüzden DİKKAT edelim... Pürüzsüz bir cilde sahip olmanız dileğiyle kolay gelsn. Blog içinde Tşklr elinize saglık

    YanıtlaSil
  45. ya bunu nasıl kullanıyoruz yıkıyormuyuz sonra ???

    YanıtlaSil
  46. ya bende ilk defa kullandım sabah sürdüm akşam yüzümde hala duruyo akşamda jel sürmem gerekiyor ımex'i yüzümden nasıl çıkarıcam :(

    YanıtlaSil
  47. 4 gündür sabunuyla birlikte günde 2 kez kullanıyorum sivilcelerimden eser kalmadı desem yeri

    YanıtlaSil
  48. Merhaba ben bugün aldım ama rengi daha çok jel gibi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evetttt .benimkide jel gibi renksiz birşey bende bugün aldım neden acaba ?

      Sil
  49. merhabalar ben bugün imex melhemini aldım ama bu sizinki gibi değil yani ten rengi kısacası fondeten gibi değil bildiğiniz yağ gibi hatta jel tarzında bişey renksiz .neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum. Yeni versiyonu değişmiş olabilir. Ben alalı uzun zaman oldu.

      Sil
  50. Merhaba, Imex kremi kullandıktan sonra yüzümüzde ne kadar durması gerekiyor ? Birde hemen geçmiyor nasıl temizlenmesi gerek ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar durması gerektiğini doktorunuza sormanız daha iyi olur. Temizlemede sorun yaşıyorsanız herhangi bir yüz temizleme jeli kullanabilirsiniz. Sevgiler :)

      Sil
    2. Doktorumdan çok uzaktayım :) Sivilcelerim çok değil çok şükür, ilacın etki etme süresi ne kadardır ? Peçete ile geçirdim, yıkayarak geçmedi sonrasında sabun ile yıkadım iyice :)

      Sil
    3. İlacınn etki etme süresi kişiden kişie,ciltten cilde değişşir :)

      Sil
    4. Net bir cevap alamadım ama, ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  51. Ben doktor değilim. Ya da bu konuda uzman da değilim. Bu nedenle bir doktor gibi kesin şeyler söylyemem. Söylersem sizi yanıltmış olabilirim ki bu riski alamam. Çünkü cilt çok önemli bir şey.Ve kimsenn cilt yapısı birbiriyle aynı olamaz. Konumuz bir makyaj malzemesi olsa kesin konuşabilirdiM ama cilt bakımında konuşamıyorum maalesef :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  52. fiyat 20 tl (reçetesiz) daha bugün aldım çok memnunum :D

    YanıtlaSil
  53. fiyat 20 tl (reçetesiz) daha bugün aldım çok memnunum :D

    YanıtlaSil
  54. Bna arkadsm tavsiye etti. Bnm alnimda fisiltilar yani kabarmalsr oldgu icin bnde kllnmk istefm ve faydsnzini gordm biraz gcmis sizede tavsiye edrm ama iste herkesinki farkli citlrr oldgu icin ilk once doktkra danisin ve ins yuzumuzdki sivilcelrt gidrr sizler icin dua ediorm ve kndm icin dedua.ediorm hepiimz cok gzliz litfn kendimizi cirkn olarak gormyelim Allah bizi bole yarartms lutfen sukredelm halimize cnku bizden daha kotusu de vardir o yizdn sukretmk gerekir arkdslr

    YanıtlaSil
  55. Bende bu kremi almayı çok istiyorum. İnternette faydalarını çok duydum.ins bende deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  56. mrb.ben bunu doktorumun yazması üzerine dün aldım.göz ve çevresine sürmedim.vampir gibi dolaştım ortalıkta.tüm yüze sürcekmiyim göz ve çevresinede? zararı olur mu????

    YanıtlaSil
  57. kızlar ben bunu yatmadan önce baya bir yüzüme bosaltarak sürüyorum her gun oyle daha cok etkisi oluyor ten rengim koyu oldugu için cok beyaz kalıyor yuzumde surup dısarı cıkamıyorum yani ama gece yatmadan once surun sabaha kadar dursun daha iyi sonuc veriyor

    YanıtlaSil
  58. bende daha dün yazdırdım eczaneye imex si ve cok güzl yani fondeten gibi işe yarayacağı düşünüyorum...6 liraya aldım

    YanıtlaSil
  59. ben de dün aldım, ilk açtığımda şeffaf bir sıvı çıktı sonrasında fondöten renginde ;) sabah sürmüştüm..şuan da dışarı çıkmam gerekiyor, üzerine güneş kremi sürüp çıkacağım ..bakalım, Allaha emanet..:)

    YanıtlaSil
  60. Bende bugün aldım umarım etkisini görürüm :)

    YanıtlaSil
  61. merhaba :)

    imex ne kadar süre kullanmalıyım bi zararı olur mu acaba uzun süre kullansam birde iz yapıyor geçer mi sizce yardımcı olursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  62. merhaba :)

    ne kadar süre kulanmalıyız bu kremi uzun süre kullansak 4-5 ay gibi bi zararı olur mu birde iz bırakıyor o izler daha sonra geçer mi yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler..:)

    YanıtlaSil
  63. merhaba :)

    imex ne kadar süre kullanmalıyım bi zararı olur mu acaba uzun süre kullansam birde iz yapıyor geçer mi sizce yardımcı olursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben.doktor.degilim. Ne kadar kullanmaniz gerektigini bilemem.maalesef.Doktora.danismakta fayda var :-)

      Sil
  64. pardon..size doktor ne kadar kullanmanızı söylemişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanali uzun süre oldu ama sanirim birbucuk iyi ay kullanmistim :-)

      Sil
  65. Sakın almayın hiç bir işe yaramıyo

    YanıtlaSil
  66. Cildim çok yağlı alsam nasıl bi etkisi olur bilmemiyorum

    YanıtlaSil
  67. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  68. Kremi sürdükten sonra çekmesini mi bekliycez ?

    YanıtlaSil
  69. Merhaba benimde yuzumde en fazla 5 tane cikiyodu oda cenemde burun ameliyati gecirdim ondan sonra alnimda yanagimda ckti psikolojim bozuldu fondötende kullaniyorum onlarda sivilce yapiyor napiyim imex mu kullaniyim yardimci olun

    YanıtlaSil
  70. "İmex" kullanıyorum 1.5 hafta oldu sabah kahvaltımı yaptıktan sonra sürüyorum akşam uyumadan önce sürüyorum bide yanında olmazsa olmazı "tetradox" kullanıyorum fiyatı =5,5 tl çok uygun tok karnına 12 saatte 1 kullanıyorsunuz fakat tam saatinde olması gerekiyor bunu bence dikkate alın :)

    YanıtlaSil
  71. bende senelerdir kullanıyorum çok memnunum
    fiyatı 15 tl olması lazım

    YanıtlaSil
  72. arkadaşlar ben bunun yanlızca gece sürüleceğini duydum güneşe çıkınca yüzde lekeler yapıyomuş doğrumu lütfen bi yanıt yazın ve beni rahatlatın lütfen o kadar çok sivilcem yok ama tenime çok iyi oluyo sürekli kullanmak istiyorum

    YanıtlaSil
  73. kremi sürdükten sonra nemlendirici sürmemiz gerkelimi acaba
    döküntü yapıyomuş galiba

    YanıtlaSil
  74. kaç çeşidi var imex;in

    YanıtlaSil
  75. hiçç begenmedim ben bunu yaa doktor lekeleri kapatırsın dedı gunduzleri sürersin dedi ama ben esmerim vee yüzümee sürdügüm ann sankii unn torbasına düşmüş gibi oluyorum usutune pudra suruyorum gene beyaz oluyorum daaha önceden kullandım bunuuu ben hiçç bi yararı yokk bunun bence tavsiye etmiyorumm bide bu ton renkleri yokk tek bu renk varrr herkezzz ayrı kafadan konuşuyorr benceee enn iyisii lazerle yüzünü soydurmak bence okadarrr parada vermezsiniz en azından resmen bizleri soyuyorlar böyle yaparakk !!!

    YanıtlaSil
  76. cok guzelde fondoten diye suruyorum ama bazen surdukten yarim saat falan snra tekrar surmem gerekiyor cunku etkisi gidior

    YanıtlaSil
  77. imex'i sürdükten sonra ne kadar süre beklememiz lazım ya sonra sabunla yıkıyomuyuz ? :(

    YanıtlaSil
  78. bu krem siyah noktolarada iyi geliormus o yüzden burnuma da sürmek istiorum buruna sürülür mü acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konu hakkında bir bilgim yok maalesef..

      Sil
  79. imexi akşamları sürün arkadaşlar güneşten etkileniyormuş bildiğim kadarıyla

    YanıtlaSil
  80. şiddetle öneririm

    YanıtlaSil

Haydi fikrini söyle, beni mutlu et :)
Lütfen link bırakmayınız.Aksi taktirde yorumlarınız yayınlanmayacaktir.Sizi takip etmek isteyen olursa zaten profilinizden ulaşabilir.Onun dışında hakaret boyutunda olmadığı sürece her türlü eleştiriye açığım.
SEVGİLER...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...